امروز: Tuesday 22 October 2024 ساعت : 01:44:26 اوج‌گیری در شرایط عدم قطعیت - مجمع عالی کارآفرینان | مجمع عالی کارآفرینان
شعار مجمع عالی کارآفرینان

اوج‌گیری در شرایط عدم قطعیت

*اوج‌گیری در شرایط عدم قطعیت* ✍🏻معاونت بررسى‌‌های اقتصادى اتاق بازرگانى، صنایع، معادن و کشاورزى تهران 🔺بررسی وضعیت نوآوری بنگاه‏ها در سطح جهان حاکی از این است که بنگاه‏های با عملکرد بالا و دارای توان رویارویی با شرایط آینده از ویژگی‏های مشترکی برخوردارند که آنها را قادر می‏ سازد تا در برابر شوک‌ها و اختلالات، تاب‏ […]

اشتراک گذاری
18 خرداد 1402
329 بازدید
کد مطلب : 360

*اوج‌گیری در شرایط عدم قطعیت*

✍🏻معاونت بررسى‌‌های اقتصادى اتاق بازرگانى، صنایع، معادن و کشاورزى تهران

🔺بررسی وضعیت نوآوری بنگاه‏ها در سطح جهان حاکی از این است که بنگاه‏های با عملکرد بالا و دارای توان رویارویی با شرایط آینده از ویژگی‏های مشترکی برخوردارند که آنها را قادر می‏ سازد تا در برابر شوک‌ها و اختلالات، تاب‏ آور و انعطاف‌پذیرتر باشند و به فعالیت‏ های نوآوری خود برای رشد ارزش‏ آفرین. سرعت بخشند. علاوه بر برخورداری از دو ویژگی نیروی انسانی و قابلیت‌های فناوری (از جمله هوش مصنوعی)، ویژگی مهم دیگر این گروه بنگاه‏ها حاکمیت فرهنگ نوآوری-محور در آنهاست.
🔺رهبران نوآوری، آماده توسعه محصولات و فرآیندها همراه با ارائه مدل‏های نو کسب‌وکار با تاثیراتی مثبت بر پایداری و انتشار کم کربن در بنگاه‏های خود هستند. واکنش بنگاه‏ها در سال ۲۰۲۳ پس از عبور از بحران سلامت در مقایسه با سال ۲۰۰۹(بعد از بحران مالی جهان) متفاوت است و به نظر می ‏رسد در مقایسه با دوره مشابه قبلی، بنگاه‏ها گرایش بیشتری به پیشروی در حوزه‏ های نو دارند.
🔺این گزارش بر اساس نتایج هفدهمین نظرسنجی سالانه انجام شده توسط موسسه مشاوره بوستون از بیش از هزار مدیر اجرایی در کشورهای جهان در مورد روندهای نوآوری تنظیم شده و به این موضوع که چگونه شرکت‌های پیشرو تعهد خود را نسبت به نوآوری بالا می‌برند و چگونه نوآوری انعطاف‌پذیری آن‌ها را در برابر شرایط همراه با عدم قطعیت و نااطمینانی افزایش می‌دهد، پرداخته است.

🖇لینک دریافت فایل:
pdf اوج گیری در شرایط عدم قطعیت 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *